Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-tickets staat de geldigheid van de entreebewijzen. Nadat de uiterlijke geldigheidsdatum is verstreken, zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
U leest hier meer over in ons privacy beleid.
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren).

U dient zelf uw entreebewijzen te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.
In sommige gevallen komt de e-mail met de tickets in de junkmail map van uw mailprogramma terecht. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma.

Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw naam en tijdstip van bestellen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem zou dan verholpen moeten zijn. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.

- Ga naar 'Start'
- Ga naar 'Configuratiescherm'
- Kies voor 'Internetopties'
- Kies voor 'Browsegeschiedenis en cookies verwijderen'
- Verwijder deze en start de webpagina opnieuw op

Mocht dit ook niet lukken, neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘Ticketsplus via Adyen' of 'Ticketsplus B.V.'
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u door de tickets uit uw ticketmail opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Dit is per uitje verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt in uw mailbox of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopiëren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Voor vragen over uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl.
Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-tickets staat de geldigheid van de entreebewijzen. Nadat de uiterlijke geldigheidsdatum is verstreken, zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.<br />
U leest <a href="https://www.droomuitjes.nl/pages/privacy-verklaring">hier</a> meer over in ons privacy beleid.<br />
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling&nbsp; is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren).<br /><br />U dient zelf uw entreebewijzen te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts &eacute;&eacute;nmaal geldig.
In sommige gevallen komt de e-mail met de tickets in de junkmail map van uw mailprogramma terecht. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma.<br /><br />Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via&nbsp;<a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>&nbsp;en vermeld hierbij uw naam en tijdstip van bestellen.&nbsp;Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem zou dan verholpen moeten zijn. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.<br /><br />- Ga naar &#39;Start&#39;<br />- Ga naar &#39;Configuratiescherm&#39;<br />- Kies voor &#39;Internetopties&#39;<br />- Kies voor &#39;Browsegeschiedenis en cookies verwijderen&#39;<br />- Verwijder deze en start de webpagina opnieuw op<br /><br />Mocht dit ook niet lukken, neem dan contact op op met onze klantenservice via <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.&nbsp;U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via&nbsp; <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>.&nbsp;Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Op uw afschrift staat de tekst: &lsquo;Ticketsplus via Adyen&#39; of &#39;Ticketsplus B.V.&#39;
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u door de tickets uit uw ticketmail opnieuw te printen.<br /><br />Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a> en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge.<br /><br />Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via&nbsp;<a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>&nbsp;en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge.<br /><br />Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via&nbsp;<a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>&nbsp;en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Dit is per uitje verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.<br /><br />Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij&nbsp;adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.<br /><br />Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via&nbsp;<a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>&nbsp;en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.<br /><br />Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.<br /><br />Bent u deze kwijt in uw mailbox of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via&nbsp;<a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>&nbsp;en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.<br /><br />Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Neem dan contact met ons op via <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a> en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopi&euml;ren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de <a href="https://www.droomuitjes.nl/pages/voorwaarden?language=nl">algemene voorwaarden</a>. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.<br />
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de <a href="https://www.droomuitjes.nl/pages/voorwaarden?language=nl">algemene voorwaarden</a>. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.<br />
Voor vragen over uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen &eacute;&eacute;n dag reactie.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via <a href="mailto:support@ticketsplus.nl">support@ticketsplus.nl</a>.